Tatueringstid och Plantagen

Var till Pirate Island Tattoo idag och beställde tid, fick redan på tisdag :D Ska göra lite blommor och sen skriva Eila. Ska vara tjejigt med inte töntigt, haha.



                     


Sen har jag varit till Maxi och Plantagen med mamma och handlat lite blommor och jord. Så nu har jag skräpat ner ordentligt på balkongen. Väntade med att köpa till blomlådan och sen ska jag köpa en ampell att ha jordgubbar i också, men det är fortfarande för kallt. Och orkar inte släpa in hur mkt blommor och krukor som helst varje kväll.
Har varit piggare idag, men har fortfarande massa huvudvärk. Ska försöka gå upp i tid imorgon så jag inte är helt nyvaken och seg på jobbet. Gör alltså kväll imorgon och sen hela helgen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback