Semester!

Idag börjar min semester enl. schema :D Så himla skönt. Är ledig totalt 16 dagar, hade varit skönt med en vecka till man jag är glad över mina 2 veckor :)

Jag började fira ganska hårt i lördags efter jobbet. Rebecka kom hem till mig och blev en vinflaska var, drink, shots, öl och cider. Hmm.. Blev alldeles för mkt och jag tror nog att jag aldrig mer ska dricka alkohol. Jag mår fortfarande illa och har huvudvärk trots att jag äter massa Irpen och Alvedon. Igår var nog den värsta dagen i mitt liv. Bet iaf ihop och åkte hem till mamma och firade Mors dag med henne. Sandra är i Dublin. Plockade liljekonvlajer (tradition) och så grillade vi.


  

        
     


Idag är det soool :) Och jag har varit vaken sen 6.20 och uppe sen 07. Herregud. Så tidigt vaknar jag inte ens när jag jobbar.
Tänkte dra mig till stan om en liten stund och köpa en axelbandslös BH och lite annat som jag ska ha med mig till Skive :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback