Muse inställd!! Fuck!

Skrev ett argt inlägg igår, men det blev inte klart för mitt CP internet ville helt plötsligt inte fungera. Jag känner mig rätt besviken och arg för ingenting blir som jag har tänkt mig numera. Det blev ingen Englandsresa (och fick typ inte tillbaka några pengar alls) och så ska det regna nästa vecka då jag ska på festival och det ska även regna nu i helgen då det är Yeah-festivalen i Stadsparken. Jag ska jobba hela midsommar och komer typ jobba ihjäl mig hela sommaren och sen kommer jag med all sannorlikhet bli arbetslös i höst. Och nu den 21 juli skulel Muse ha spelat i Stockholm, jag, Lollo och Becks hade sett fram emot det asmkt. Jag har köpt deras senaste skiva och allt. Men igår fick jag mail om att konserten har blivit inställd pga. oförutsedda omständigheter. Suck. Visst saker kan hända jag säger inte annat, men de ska spela i Nogre och Finland 19 och 23 juli, så varför kan de inte komma hit 21 då för? Sen ska de fortsätta sin turnering som vanligt men de kan inte boka in en ny Svergie spelning. Fan!! Vi får så klart tillbaka pengarna för biljetterna men inte för serviceavgiften.. Hur mkr pengar ska jag förlora egentligen? Det är ju inte mitt fel att det blir ett vulkanutbrott i Island eller att det inte blir någon konsert? Vavavavava?!



Igår hade vi utbildningsdag med jobbet. Vi gick igenom Hb och järn, accesser, Site-rite, TILDA och sen lite diskussion om vad de gått igenom på medarbetarsamtalen. Fick en timmes lunch då vi gick till Gröna Grodan och sen kl.14 gick vi till Naturens hus (massa massa regn!) och fikade.


Jag hatar regn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback