Förfest, Yeah och Strömpis

I lördags var vi alltså hemma hos mig och förfestade sen for vi till Stadsparken och skulle kolla på Casablanca. Var sena så vi hörde väl 2-3 låtar. Gick och kikade på ett annat band också, nån låt, sen satte vi oss vid svartån och drack öl.
Jag var superkissnödig och var tvungen att gå in på en utetoalett, visade sig bara vara en typ pissoar ledig, så jag lyckades ställa mig på någe snyggt sätt. Gick förvånadsvärt bra.
Kö till Strömpis var det men vi kom fort in. Var kanske inte så jättekul där, dansade lite och drack det där sista som vi skulle ha låtit bli. Jag gick på toa och tappa bort Becks, fick stå och vänta på na vid utgången och där hittade jag henne till slut. En vakt var jätteotrevlig mot mig och jag började gråta. Pinsamt!
Jag lyckades även ge mitt nr till nån kille som ringde vid 2.30 men då tala jag redan i tele så han lämna ett meddelande, vet inte riktigt vad han ville. Och jag har inte hört någe mera sen.


  

       

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback