Zumba fitness

Nu har jag iallafall kört hela Zumba programmet. Det finns 3 olika skivor och program, men jag har så klart bara börjat med den första som typ är för nybörjare. Är väl rätt kul ändå. Men jag har verkligen noll taktkänsla och har asvårt att röra på olika delar av kroppen samtidigt till musiken. Stel som ett as är jag. Men det kanske blir lite bättre med övning? Fick alltså mest ont i mina vader för att jag står på tå hela tiden för att hinna med stegen. Svettig blev jag dock, så det är ju alltid nått. Köre barfota idag också och det var inte heller bra. Testade en liten stund med skor också, men det var typ ännu värre. Är väl helt enkelt så att mitt vardagsrum inte är gjort för träning.

Kompletterade min träning med situps på pilatesbollen och armhävningar. Får se. Tanken är att jag ska komma igång med min träning nu. Har beställt ett hopprep från Oriflame så när snön är borta blir det ut och hoppa.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback