Super våg

Idag tog jag en promenad i det fina vårvädret upp till stan och lämnade tillbaka några böcker till Stadsbilbban (fick betala hela 12 kr i böter). Sen var jag till Korthuset och köpte 2 fotoalbum jag tänkte sätta in kort på Eila i. Har beställt några från Fujui direkt som förmodligen kommer i veckan.
Köpte även en supervåg på Clas Ohlson för 399 kr (ord. 449 kr). Svindyrt, men det får det vara värt. Min andra våg visar mellan 35-40 kg för mycket, så man vet inte riktigt vad man väger. Har testat att laga den, byta batterier och så men har inte fungerat. Så nu fick det bli en ny istället.



Den visar så klart vikten men även andelen kroppsfett,
muskel, vätska och benmassa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

billigare våg desto bättre....

2010-03-21 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback