Pizza hemma hos Linda och shopping

Igår efter jobbet kom Ida (och lilla Miranda) och hämtade mig, så åkte vi hem till Linda. Hon bor iofs asnära mig, men vi visste inte riktigt vart hon bodde så vi ville ta sällis. Kajsa och Anna-Karin var också där. Anna-Karin hade med sig lilla Sebastian också. Så galet söta bebisar :) Höll i Miranda. Hon är såå superliten, ingen annan vågade hålla i henne. Var lite konstigt att se Anna-Karin och Ida utan deras magar.
Vi satt mest och tittade på dem, åt pizza/kebab och snackade Våra bästa år och andra serier. Haha. Var inte där så jättelänge, men det var väldigt trevligt :)

                           
      


Idag har jag äntligen varit ledig. Vaknade så klart tidigt, men gick inte upp förrän vid kanske 10. Sen for jag till stan med tanken att spendera massa pengar, vilket jag också gjorde. Var inne i 3 affärer men det fick verkligen räcka med det. Var Monki, gina tricot och H&M, dvs mina favoriter.

                                        Detta köpte jag:

   

                             

               Smycken och klänning från gina. Tröjor och plånbok från
                       Monki. Unicef pin och även hårfärg från H&M.


Sen idag kom även grejerna från Oriflame som jag beställt. Tog faktiskt kort på dem med, haha.
 
                              


Nu ikväll kl.18 ska jag till Alnängskolan och spela innebandby med några från jobbet. Nasim tyckte att jag skulle följa med och spela nån dag så jag ska testa ikväll. Tror nog att det kan bli lite kul. Får se om jag kommer ihåg hur man håller i en klubba ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback