Onsdag? Nej bara tisdag.

Jag har gått runt hela dagen och trott att det har varit onsdag. Lite jobbigt att det bara är tisdag. Måste alltså jobba imorgon. Men är sen ledig på torsdag. Gud vad jag ska sova då! Sist jag var ledig vaknade jag 06.30 och var pigg. Inge kul direkt.

Eftersom det är sista veckan på inskolningen nu så får jag gå rätt mkt själv. Min handledare frågar mest om allt går bra och om jag har glömt någe. Ja och nej brukar jag svara på det. Haha. Men jag blir lite irriterad på att jag inte kan få till de där dumma buttonhole-nålarna. Hittar liksom inte hur fistlen går så det blir snett och då går det inte alls. Ska träna mer på det imorgon. Ibland går det superbra, men dock oftast inte. Suck.

Väntar på den sista tvätten ska bli torr, sen blire dusch och sängen. Har några kapitel kvar i den 5:e Vampire diaries boken (nytt avnistt kommer på fredag, yees!). Sen blire att läsa Patient 67 så jag och Becks kan gå och se Shutter island på bio :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Men idag är det onsdag :)

Postat av: Emma

Nädu Emma lilla, idag är det torsdag =)

2010-03-25 @ 07:19:27
Postat av: Segersten

Fel fel fel.. Idag är det fredag!!

2010-03-26 @ 07:12:12
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback