Nu är det snart dags att klippa sig

Idag har jag bokat en tid till på fredag efter jobbet på Fåfäng för klippning. Ska bli skönt att bli av med mina slitna toppar :) Har tänkt att jag bara ska toppa mig, men jag vet inte riktigt. Någon som har något förslag? ;) Jag tittade på lite gamla bilder och insåg att jag tyckte att min lugg var lagom lång i somras, men så har jag typ jämt, så jag vet inte om jag vill klippa så. När jag klipper mig brukar det ju alltid bli samma frisyr i slutändan. Men nu ska jag ju till ett nytt ställe och det kanske kräver en ny frisyr?


                    
    Från i somras. Jag tror nog att jag var rätt nöjd emd den längden.

        
            Så som jag brukar klippa mig. Snelugg och axellångt.

      
                                      Som jag har typ nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp dig kort! typ till hakan. skulle bli skitsnyggt på dig! :)

2010-03-25 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback