New moon i brevlådan

Yes! Idag fick jag hem New moon :) Är ju alltid bra att förhandsboka för då får man ju oftast filmerna dan innan de kommer i butik ;) Fanns lite olika versioner men jag köpte iaf en 2 disc. Första är alltså filmen och andra skivan är med lite extra material. Har kollat på dem. Inte allt men det mesta. Tanken var att jag skulle se filmen nu ikväll men jag är nog för trött för det.



Kollade iaf på Så ska det låta. Och guuud vilken jobbig tjejgrupp som var med. Var tvungen att byta kanal en liten stund för jag orkade inte med dem. EMD vann, vilket var bra.
Har röstat lite på Let´s dance för att jag kmr bli väldigt irriterad om Willy kommer till final nästa vecka.

Jag ska lägga mig och läsa Dead and gone. Har inte så mycket kvar i den, vilket är bra, för jag måste nog lämna tillbaka den till Stadsbibblan imorgon. Egentligen skulle jag ha lämnat tillbaka den i tisdags redan, men men. Är ju Sandras lånekort jag har så det blir ju henne böterna kommer stå på. Haha.

Ledig i helgen. Yes!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska skvallra =P

2010-03-23 @ 09:44:32
Postat av: Madde

Haha. Men jag har faktiskt betalat hela skulden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback