Melodifestivalen 2010: Helt okej!

Jag har för det mesta varit negativ ang årets svenska Melodifestival. Men igår tyckte jag att det faktiskt var bra. Var verkligen rätt låtar (förutom Pernilla Wahlgren) som var i finalen. Jag och Becks hade lite svårt att bestämma vilken vi tyckte skulle vinna. Att Anna Bergendahl vann var helt okej ;)




Vi/jag tyckte faktiskt även att Darin, Salem Al Fakir och (trot eller ej) Eric Saade kunde ha fått vinna. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var okej om Eric Saade vann, men varför inte liksom? Manboy, manboy, you can call me manboy. I don´t care, I show you how to love. There´s no halo round my head no. There´s no angels here. Den sätter sig på hjärnan dirket!








Haha visst var det lite roligt när Björn Gustavsson kom och tog över pianot under Salem´s låt? Haha jag höll på dö. Så jävla kul! Var lite synd att de inte hunnit lägga ut det klippet på
youtube än, men det kommer väl för de som missade ;)

Sen satt jag och funderade på varför det var så mycket norska flaggor i publiken, men då kom ju svaret att det var ett meddly med både svenska och norska schlager-låtar. Jag och Rebecka satt i soffan och verkligen hoppades att Alexander Rybak skulle komma, men vi tänkte väl. Varför skulle han komma hit liksom? Men:



Så roligt :D


På tal om roligt så måste jag faktsikt erkänna att Dolph Lundgren har varit väldigt rolig i sin jakt på hotet mot Melodifesitvalen och jag tänker faktiskt lägga upp ännu ett klipp. Och det är ju på del 3, den som jag tycker var roligast :)






Nu är det sluttjatat om Melodifestivalen. Om man missa igår så är det repris nu kl.12.15 på STV2 ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha att Erics låt satte sig på hjärnan kan man lugnt säga... Haha när jag vaknade imorse var det första som kom upp i huvudet. Manboy manboy,you can call me manboy.. Haha sjukt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback