Fredag, sol och ledig

Jobbat måndag till torsdag denna vecka. Jag fattar inte hur folk klarar av att jobba 7-16 5 dagar i sträck. Jag pallar knappt 4. Men idag är jag iallafall ledig och sen jobbar jag lördag till måndag. Ledig tisdag. Jobbar onsdag till fredag, sen helg ledigt :) Det känns som om man jobbar jämt när man bara är ledig en dag mitt i så här, men men.

Har väl inget superkul inplanerat idag. Ska äta brunch snart, och sen ska jag börja tvätta och städa. Det behövs verkligen. Skulle vilja gå ut, men vad ska jag göra ute helt själv? Hade tänkt att ta en promenad till mormor och morfar, men då skulle mormor till tandläkaren så morfar kommer hit en sväng då under tiden istället.

Kul inlägg det blev idag?
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback