Äntligen Mars

Ja man kan inte tro att det någonsin kommer att bli vår, speciellt eftersom det snöar asmkt just nu, men jag tror nog att våren kommer att komma smygande denna månad. Februari var ju en skitmånad, så jag är glad att den äntligen är över. Dessvärre har jag blivit förkyld :( Har ont i halsen, huvudvärk, snorig och känner mig allmänt dålig. Men jag ska ta 2 Alvedon och dricka lite te, för jag måste gå till jobbet om 35 min. Man förlorar ju sjukt mycket pengar på att vara sjuk, så det går inte.


                 Varför jag har längtat till mars:

                 - man kan klaga på snön med mera rätt
                 - det blir sakta med säkert ljusare ute
                 - Gossip Girl, The Big Bang Theory, Criminal Minds, The Vampire Diaries
                    och Grey´s Anatomy kommer tillbaka efter ett litet uppehåll
                 - Monki kommer att öppnas i Örebro
                 - Eclipse trailern släpps
                 - Remember Me kommer på bio (och andra filmer jag vill se)
                 - New Moon kommer på DVD
                 - Luftslottet som sprängdes kommer också på DVD                
                 -
den 5:e Vampire Diaries boken kommer ut


Dags att sätta lite fart så jag inte får ännu mera minus på flexen.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback