Vin och Creperiet

I onsdags spenderade jag kvällen tillsammans med Jossan och Rebecka. Vi var till Pitchers, åt lite snacks och drack vin/öl. Drog vidare till O´Learys för ytterliggare ett glas vin/öl samt en bailys á 72 kr. Svindyrt. Träffade några gamla ssk-klassisar där och sen gick vi till Strömpis för vi hade fått fribiljett. Var så klart bara 18 åringar så det blev lite extra jobbigt för Rebecka, de hade tydligen bal också, så vi gick på en gång. Tillbaka till Pitchers där det blev ett 3:e glas vin och sen när de stände vandrade jag och Jossan hem lite runda under fötterna.


             
 
    
   


Tog sovmorgon med några avbrott igår och gick sen upp till stan där vi träffa Rebecka på Creperiet. Käkade frukost/lunch och sen gick vi på stan. Rebecka köpte coolaste skorna och jag shoppa på Monki-rean. Köpte även en CD-spelare. Har velat ha en ny aslänge så jag är rätt nöjd ;)


    


Idag har jag slappat nästan hela dagen tillsammans med Förhäxad. Var utanför lägenheten en stund iallafall. Var nämligen till Willys och handlade tillsammans med mamma. Var bra för det var typ tomt i kylskåpet.

XOXO


PS: Vet att det itne har blivit någe skrivet om Skive. Besvikna? Det kommer iallafall. Ska nog t.o.m. på börja ett inlägg nu kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback