Julia och Skive festival

Idag har jag sovit ikapp den sömn jag missade i veckan och så har jag varit på Efesos och träffat Julia <3 Ida, Rebecka, Karro, Carro och Malin var också med :) Mkt trevligt och gott. Synd bara att jag bara hann träffa Julia en kort stund, hon åker ju imorgonbitti och jag kom ju hem idag.

                                    


Kom alltså hem från Skive imorse kl.05. Var som alla vet, där med Louise och åkte dit i tisdagsförmiddag. ca 12 h tar det att åka med bil. Fick åka genom Malmö, Köpenhamn och hela Jylland för att det var sjukt dyrt att åka färja.
Vi har haft det jättebra, det har varit sol och fint varje dag, inte en enda regndroppe har vi sett sen vi körde in i Jylland (regnade från drygt Jönköping t.o.m. Jylland, sjukt). Nätterna har varit fruktansvärda, rent utsagt. Jag trodde att jag skulle dö natten till lördag som aldrig verkade ta slut, och är väldigt glad att vi inte stannade sista natten (var inge vi ville se igår).

Tänker att jag ska skriva nya inlägg sen. Det kmr bli sjukt mkt om jag ska skriva om allt i ett enda inlägg så blir kanske ett för varje dag.

 

Absolut Bästa - Green Day
Coolast - Joan Jett and the Blackhearts
Snällaste - Rise Against
Sjukaste - Rammstein
Bäst - White Lies
Roligast - Gossip
Gladast - Mika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback