London calling!

I torsdags fick jag ett samtal från Javeria från HCL international som undra om jag ville komma och jobba i London. Vilket jag nog vill, jag är inte helt 100% säker. Jag ska iallafall skicka in mitt CV men det måste uppdateras och det känns lite jobbigt, har inte gjort det än och jag sa att jag skulla skicka in det såsom i fredags. Men jag har haft fullt upp.

Har t ex arbetat hela veckan eftersom min semester är slut. I fredags efter jobbet var jag tvungen att åka upp på stan och köpa present till morfar och Jossan, hade redan köpt till Filip som tur var. Sen köpa sushi, åka hem och dammsuga, duscha och fixa innan Emma kom hem till mig. Vi hade trevligt iallafall :) Drack vin, åt sushi, sjung och pratade.

Igår kollade jag så klart på Kronprinsessans vigsel. Firade även morfars 78 års dag och Filips 24 års dag. Åt god grillad mat och min favorittårta med jordgubbar efteråt.
Vid 21 mötte jag Rebecka vid polishuset och sen åkte vi till Linda på förfest. Senare blev det Strömpis som hade världens dåligaste DJ:s. Så det var inte så kul, men träffade Sanna ute och det är alltid kul :)


  
     

        

 

Var en liten uppdatering om vad som hänt i mitt liv sista 4 dagarna. Nu ska jag försöka uppdatera CV:t.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha hon ringde mig också, jag vill också jobba i London! Men jag stod med händerna fulla, skitstressad så jag sa: Ring om ett år igen, haha.



Den där bilden på Linda och någon rockabilly-kille, vet du om han möjljigtvis heter Erik?

2010-06-21 @ 04:13:29
Postat av: Em

Klart du ska hoppa på erbjudandet Madde!! Det är ju världens grej och man vet aldrig om du får chansen igen =)

2010-06-21 @ 17:31:02
Postat av: Madde

Louise: Jo han heter Erik. Känner du honom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback