Jag hatar insekter

Ligger ute och försöker njuta av solen och värmen men blir istället uppäten av alla äckliga småkryp. Har varit ute i en kvart bara och vet inte hur mkt mer jag klarar av. Det är nog myggor som biter mig och det kliar och svider på hela benen. Varför måste de förstöra min fina lediga dag?

Jag var iofs ledig igår med. Då tog jag en sovmorgon, tittade på nya True blood avsnittet och gick en sväng på stan med Jossan. Var massa rea på gina tricot så jag handlade en del :) Sen följde jag med Jossan hem. Vi bakade en tårta och så fick hon en present av mig eftersom hon fyllde i torsdags. Hon blev glad så det var kul :) 

             
     


Ska försöka läsa i min Sookie Stackhouse Dead in the family nu och be till gudarna att krypen låter mig.
XOXO
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback