Veckan som gått

Jobb (söndag) måndag, onsdag och idag. Helt okej. Helst skulle jag aldrig vilja jobba men det är en lyx jag aldrig kommer att få. Eftersom jag är ledig i 3 hela dagar nu ska jag måla naglarna snart :D Men först måste jag diska och packa väskan inför helgen.

I tisdags på min lediga dag for jag till Kumla och vidare till Åbytorp hem till Kiina och Magnus. Kul att träffa henne, det blir så långa hopp emellan så jag tyckte att magen hade blivit stor :) Tänk att det är typ 2 månader kvar tills hon har en liten bebis :D
Tisdagen spenderades även med Jossan på kvällen och innan det var jag med Rebecka till Julias förråd och rota runt. Kan säga att det blev ganska svettigt för det fanns ingen ordning alls på grejerna. Haha.

Dags att diska (Muse låter i bakgrunden så det blir bra).
XOXO


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag målar också alltid naglarna när jag är långledig. Nu har jag semester så nu ska jag måla naglarna BIG TIME

2010-07-23 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback