Indigo med Emma och Jossan

Efter världens segaste arbetspass (var tvungen att gå 40 min tidigare, inge bra för flexen) åkte jag hem och duschade för att sedan möta Jossan och Emma på Indigo. Min idé och jag gillar den skarpt ;) God mat och jag åt mig riktigt mätt.
Eftersom Jossan inte ville att jag skulle göra mig av med mina kläder innan hon godkänt dem så fick hon följa med hem och kolla igenom allt. Emma följde också med och både hon och Jossan hade med sig lite hem, hehe. Jossans rotande bland kläderna inspirerade mig att fortsätta med min rensing så jag gick lös på alla mina smycken. Gjorde mig av med en del och gav Jossan och Emma det de ville ha. Snällt va? :)
Nu äre bara skorna som ska rensas på. Kanske tar det imorgon, vore skönt att ha det gjort.

Nu spelas VM-finalen mellan Holland och Spanien för fullt så ska kanske kika på den mera seriöst nu. Men först blire lite bilder från Indigo :)

XOXO


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

om du ska rensa bland sminket kan du ju ringa ;)

2010-07-12 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback