Blev en varm och bra helg

Svettades ganska mkt i helgen men det var okej. Skönt att få vara lite varm. Kändes som om man var utomlands och det är ju aldrig fel (även fast det kändes lite skumt att svettas så i "kalla" Sverige).

Kmr inte riktigt ihåg hur jag spenderade min lördag dag. Men på kvällen kom iallafall Rebecka och sen en kompis till henne - Maria, hem till mig. Vi hade förfest med Sing star och sen bar det av till Strömpis. Träffade Nasim, Camilla och Lina från jobbet i kön :) Det var asmkt folk inne på Strömpis, verkligen. Tror nog aldrig jag har sett så mkt folk där någon gång. Vilket var kul :D Bra musik var det också :) Var riktigt lyckat alltihop. Fick en kram av en kille som lukta gott, haha. 



 

 

 

Sen igår (söndags) träffades vi - jag, Rebecka och Maria, på stan för vi skulle käka lunch. Jag var sugen på Chicken alfredo, men Rosalies var stängt så då tog vi närmast bästa, dvs. Pacos. Var väl sådär. Blev mätt iallafall. Och det var ju så klart trevligt att sitta ute och slippa laga mat själv ;)

 




På eftermiddag kvällen rensade jag bland mina kläder och väskor. Det är helt sjukt var mkt kläder jag har kvar. 2 st stora lådor i källaren plus 3 fulla garderober och en 5 lådars byrå. Men ändå gjorde jag av mig med så här mkt kläder:




XOXO


Kommentarer
Postat av: Jos

Vaddå gjorde av!! Du får inte kasta utan att konsultera mig madde!! :)

2010-07-07 @ 00:35:55
Postat av: Louise

Vad fin du är i rött läppstift!!



2010-07-07 @ 03:11:59
Postat av: Madde

Jossan jag har inte gjort mig av med dem än. De ligger i påsar i hallen, du får komma och kolla om du vill.



Tack Lollo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback