Tillbaka i snöiga Örebro


                          Först: Ta mig tillbaka till solen!

 

               


Jo jag (och Rebecka) har haft det jättebra. Och den där hostmedicinen jag pratade om visste var den satt. Har inte en tillstymmelse till halsont längre :) Jag är däremot rätt trött. Hade svårt att sova igår och så fick jag ett sms när jag väl hade somnat och så fick jag kämpa med att somna om och sen ringde klockan typ 03.45 för då var det dags att börja vakna och pallra oss till bussen. Flyget gick sen 07.15, så vi hade rätt god tid på oss.

Nu när jag hade kommit hem mådde minte mina blommor så bra, vet inte hur mamma har vattnat dem, kanske en gång bara, och vissa behöver vattnas helst varannan dag, får se om de repar sig annars får jag köpa nya. Jag hade också fått 2 st avin från Posten. Visade sig vara 6 st filmer som jag  beställt från Home enter. Ska nog se Flickan som lekte med elden och tvätta ikväll. Egentligen hade jag hoppats på att A skulle komma hit och se film med mig, men han kunde visst inte. Får se om det blir någon annan dag eller vad det nu blir av det.


XOXO


PS: Det kommer att komma inlägg med massa bilder och så från Teneriffa!
 


Kommentarer
Postat av: Segersten

Och vem är A? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback