Måndagen på Teneriffa

Måndag:

Vaknade med stålande sol utanför och började dagen med att fota lite på hotellet. Sen gick vi till stranden och bara njöt. Playa de Las Vistas var den bästa stranden som vi var på mest. Som alla redan vet smörjde jag in mig asmkt första dan så jag fick ingen som helst färg. Men så brände jag mig inte heller ;) Vi gick även runt och tittade lite på stranden och försökte lokalisera staden.

        
     
                                
              

                 
                             
             
             
                             


Vi köpte med oss lite vin, ost och kex på vägen hem och på kvällen tog vi en taxi in till city, bara för att få veta att vi hittade rätt till stan. Tog en drink på ett ställe (Watermelon) och sen åt vi tapas på ett annat (Sal Negra). Asgott :D Vi gick och flummade runt lite på strandpromenaden och då fick vi se ett snubbe som satt och sa att han var spöket Manolo, buuh! Haha. Vi höll på att dö av skratt! Satt han där liksom och snacka och hade byggt ett slott runt sig. Haha!


           

                                   
         


Kommentarer
Postat av: Kiina

Så härligt =)

Hur varmt hade ni det?

Kram

2010-01-21 @ 09:41:03
Postat av: Madde

Ja askönt :D

Jag vet inte hur varmt det var, men iaf 25 tror jag. Hade 17-21 grader varmt varje kväll och då var solen liksom inte framme ;P

Postat av: Karro

Lovely!! Spöket var ju coolast hahaha, undrar va fan han gjorde och varför?

2010-01-21 @ 20:46:45
Postat av: Madde

Haha jag vet! han försökte väl tjäna pengar tror jag. Han satt ju på stranden men på strandpromenaden fanns det ett ljus och sen någe man kunde lägga pengar i.

En annan dag stod det en snubbe med samma grejer fast då hade han byggt en ascool Homer Simpsons av sand istället.

2010-01-22 @ 16:52:15
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback