Teneriffa - tisdag och onsdag

Tisdag:

Även denna dag hade strålande solsken och vi gick till stranden. Solade, kommer inte ihåg om vi badade denna dag, haha. Åt lunch gjorde vi iallafall och shoppade lite (vilket vi även hade gjort på måndan). Åt riktigt goda sweet panncakes på ett slags Crepperi.

      
     

                      

                   


På kvällen stannade vi på hotellet och åt på deras resturang. Jag hade även börjat att bli sjuk så jag snarkade visst på natten så Rebecka sov på soffan mån-tis och jag sov tis-ons, och så turades vi om. Haha. Men innan vi gick och la oss spelade vi lite biljard och flumma vid lekplatsen. Vi kom fram till att just lekplatsen var hållhaken, eftersom vi åkte ospec. Barnen kom och lekte strax efter 08 varje morgon och man hörde dem rätt väl.


        




Onsdag:

Idag stannade vi vid poolen istället. Var kallare i poolen än i havet, men mera svettigt eftersom det inte blåste något. Sköna solstolar var det iallafall och man slapp få sand överallt :)
Framåt kvällen gick Rebecka hem till sin vän på middag och jag hade tänkt att gå på någon demostration, för att man fick gratis mat då, haha. Men det verkade inte vara en käft där så jag gick och fotograferade lite istället.
Och senare på kvällen tog jag mig upp på stan och mötte upp Rebecka. Tror vi gick tillbaka till Watermelon och Becks tog en efterrätt och jag lite mat. Sen gick vi till ett annat ställe som började på S och tog en drink. Där fick vi även lite gratis frukt av the Guy-with-the-small-head.

         
        
        
 
        
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback