Ola! (hoppas det stavas sa)

Jag sitter nu pa hotellet och har kopt 30 min internet tid.  4€ kostar det. Asdyrt. Sa det kommer inte att bli nagon mera uppdatering harifran. Jag har verkligen spenderat mer pengar an planerat. Blir val jamt sa antar jag.

Idag har jag antligen fatt lite farg i ansiktet. Och trot eller ej sa har mina ben fat mest farg av min kropp. Helt otippat! De brukar alltid vara vitast. Vi har haft sol varje dag :) Har dock inte solat extremt mycket. Rebecka blir latt rastlos sa det har blivit kanske 4 h per dag bara. Inte riktigt vad jag ar van med. Men jag har iaf fr.o.m idag slutat med att smñrja in mig (har 10 i ansiktet iaf). Forsta dan blev det 15 pa hela kroppen och 20 i ansiktet men det funkar inte, ser ut som en vampyr da. Maste ju fa farg nu nar jag antligen far se solen.

Nog om min farg...

Vi kom fram vid 21-22 tiden i sondags och sa var det 21 grader ute. Plus alltsa, istallet for de minus 21 grader jag blivit van med hemma. Det ar sa skont att vara har :D Jag har dock blivit javligt forkyld. Har haft hosta, halsont, slem och snuva. Knaprat alvedon i 2 dar nu och igar kopte jag en hostmedicin pa vag hem fran stranden och nu har jag inte ont i halsen lngre och hostar valdigt lite. Dundermedicin! Den hade formodligen varit receptbelagd om det varit i Sverige.

Iallafall sa i sondags nar vi kom var vi hungriga sa da sprang vi runt som galningar, men vi hittade ingenting att ata typ. Hotellresturangen hade stangt dessutom. Men i mandags var vi till stranden och sen gick vi tillbaka pa kvallen och at tapas och tog drink och sa. Har far man tydligen en shot efter maten. Asstrark. Kandske ar de som har dodat viruset jag hade i halsen?

Igar var vi ocksa pa stranden och sen at vi mat pa hotellet pa kvallen, spelade lite biljard och tog det lungt eftersom jag var sjuk. Idag har vi badat vid poolen och kopt snorkelglasogon, for imorgon ska vi med Royal Delfine (?) och bada ute i havet. Ska bli kul, kmr kanske vara lite kallt for vi aker inte ut forran kl.14. Men det blir nog bra iaf :D

Nu maste jag sluta skriva for snart gar min tid ut!!

Ciao!
XOXO


PS: Lisa jag kmr nog inte skicka nage kort. Och det ar bra att du saknar mig ;)


Kommentarer
Postat av: Kiina

Hola! (rättstavat)

Låter härligt det, är inte ett dugg avundsjuk jag lovar.. Här är det vår nu har varit bara -10 i ett par dagar =)

Jag är typ oxå sjuk, snuvig och illamående.. Ses när ni kommer hem! puss

2010-01-14 @ 10:39:34
Postat av: Madde

Kiina: Jaa Rebecka sa det också, att det stavas Hola alltså.. Jag tyckte det kändes lite fel när jag skrev men orkade inte kolla upp det, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback