Nyårsafton 09/10

Här kommer lite bilder och så från igår. Vi var alltså på Mats jobb vid Reimers (stavas?). Var rätt mkt folk och massor som jag aldrig träffat förut så det var lite kul. Fick nummerplacering till maten så vi skulle umgås med blandat folk :) maten (kallskuret och massa frukt) var god. Drycken var god. Musiken på övervåningen var okej. Inte superbra. Lekarna var roliga, trots att min lag var sämst och förlorande hela tiden. 12-slaget var som vanligt lita kaotiskt eftersom man inte vet vilken klocka man ska gå efter och tomteblossen ville inte tändas. Lisa fick iaf min nyårspuss ;P

Blev inte så sent, vara hemma vid 02.30. Emma och Sebbe var sugna på att gå hem och eftersom jag inte ville gå själv så hakade jag på. Vi tog vägen (omvägen) via Venaspåret. Var jobbigt men ändå lite mysigt. Är ju inte så ofta man går i den snötäckta skogen mitt i natten annars liksom. Några -28 grader var det iallafall inte. Var typ helt svettig när jag kom hem för jag hade så mkt kläder på mig.

Nyårsafton var iaf enligt min mening lyckad och jag hoppas 2010 kommer bli ett kanonår. Har inge angett något nyårslöfte men jag brukar ändå inte hålla dem så det spelar nog ingen roll.


         
  

           

           

      

           

           

      

      

         

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback