Mina nya bokhyllor



Så blev det. Vet inte om jag är helt 100 % nöjd, men tillräckligt för att de ska få stå kvar. Ser kanske lite glest ut med böcker men jag har tänkt att ha filmer i den ena hyllan också och så har jag beställt böcker som inte kommit än, plus att jag har en del utlånade också. Blir nog bra sen iaf :)

Min gamla bokhylla över sängen (Jossan, du behöver inte vara rädd nästa gång du sover hos mig) har fått ett lättare last. Ställde dit en blomma (vet dock ej om jag ska ha kvar den) och en del av mina skor. Känns lite konstigt, men är nog nöjd ändå.

           


Kommentarer
Postat av: Kiina

Blev jättebra =)

Kom på att jag har en bok som är din oxå!

Ses i kväll!!

2010-01-05 @ 17:21:02
Postat av: LIsa

hörde att du vaccinerade mina kusiner haha...jobbiga? :D

2010-01-07 @ 18:39:51
Postat av: Maja

Snyggt!

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vad tjusigt! :D

2010-01-07 @ 19:19:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: hanna

Fin blogg, kolla gärna in på min och komentera :)

2010-01-07 @ 19:48:51
URL: http://hannahedqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback