Kalas och O'Learys

Ibland undrar jag om jag verkligen kan klockan. Fick iaf superstressa till bussen igår när jag skulle åka hem till pappa. Fick sminka mig och så hemma hos honom. Men det gick ju det med. Kalaset blev inte så långdraget. Vi kom, de öppnade presenterna, vi åt förrätt, varmrätt och sen efterrätt. Tittade på en film med barnen och sen vare dags att dra.

Emma och typ hela hennes släkt kom och hämtade upp med mig en taxi. Så åkte hon, jag och Linda till O'Learys. Dit kom sen också Lisa och Amanda. Dennis var redan där med sina jobbarkompisar så han Viktor och David joinade oss. Trevligt :) Sen skulle v i gå ut och typ dansa, men det slutade med att jag hämtade ut min jacka, ställde mig utanför och tittade lite sen gick jag in till Emma och Linda igen. Haha.

Hos pappa hade jag druckit 2 st 7,0:or och sen blev det några drinkar så jag var lite full och pigg när jag kom hem med sista bussen. Tittade på The Vampire Diaries till 04 ungefär sen gick jag och däckade.

Idag har jag varit asseg. Mest tittat på TV. Ska läsa på lite om njursjukdomar nu tänkte jag. Måste ju veta lite innan jag börjar jobba imorgon. Vet inte riktigt varför jag inte är mer glad över det hela men det känns helt plötsligt inte så kul längre. Men jag kanske är astaggad efter första passet imorgon ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback