Inringd till jobbet

Jag som hade planerat en hemmadag med ICA som ända "utanför-aktivitet" och så tänkte jag tvätta, städa och äntligen sätta upp mina vanliga gardiner. Dessutom fanns det en chans att jag skulle få lite sällskap här hemma på kvällen. Men ingenting blev som planerat. Strax innan kl.15 ringer de från 26:an och säger att det har kört ihop sig och undrar om jag kan komma och jobba. Som jag redan sagt tycker jag att det är kul där och när de säger att det kört ihop sig så jag ju inte säga nej. Så jag duschat och skyndar iväg. När jag kommer fram visar det sig att det inte alls är så kaotiskt som det lät som, var visst det på dagen och vid överlappningen. Blev en lugn kväll och jag hade ansvar för bara 1 barn, hjälpte så klart till med massa annat också. Men de hade klarat sig utan mig. Som tur var, var det roliga arbetskamrater och så fick jag ju lite tillskott i kassan :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback