En positiv sak med vintern

Det ända som är bra med att vara hemma är att håret håller sig någolunda platt när man väl plattat det. Håret var jätte frissit på Teneriffa, det spelade typ ingen roll vad man gjorde. Men annars så älskade jag den fuktiga luften.

Tänkte börja lägga upp lite bilder från vår semestervecka nu medan jag väntar på mamma som ska hämta mig. Vi ska till mormor och morfar och hjälpa dem bära ner alla deras julkartonger. Jag packade ner julen här hemma igårkväll. Jätteduktig var jag ;) Har bara gardinerna som ska bytas, men det är iaf tvättade.


Söndag:

Vi lämnar snöiga och kalla Sverige för att sitta i ett plan 5 - 5½ h innan vi landade på Tenerife. Tack tack tack! Till den som uppfann Earplanes, de fungerade verkligen :D
Vi landade iallafall i ett 21 gradigt och skönt Los Cristianos på kvällen och kom till hotellet typ halv 22. Därav alla stängda resturanger och sånt. Hade kanske varit öppet mer in i stan, men vi lyckades aldrig hitta dit. Hotellet hette Villa Mandi och var ett 5 stjärnigt Golf resort hotell. Det tog typ 15-20 min att gå in till stan och havet. Vi var väldigt nöjda, eftersom vi åkte ospec och hade förställt oss hamna på värsta rucklet, hehe.
  
  

      
     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback