Skooor :D

Idag har jag varit med mamma till bl a IKEA och Skopunkten. Mamma skulle absolut inte köpa några skor men hon kom ut med 2 par och jag köpte 3 par :D Så snygga, och sköna! Den som är lite tråkigt är att det är vår och sommarskor jag så jag kan inte använda dem nu. Det får vara okej ändå, för jag gillar att köpa skor oavsett ;)

     
   



                               

Köpte även en ny blomma till min byrå, eftersom min andra dog när jag var på Teneriffa. Lite småcool tyckte jag, får se om den överlever, men tror inte att den kräver så mkt vatten eller sol så det borde ordna sig.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Segersten

Fan vad snygga skor Madde.. Jag måste bara dit... Är precis likadan som dig.. Skor is the shit. Skulle se min garderob.. Till och med Julia säger att jag får inte köpa ett enda par till.. Haha då är det kris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback