Sista dagarna på Teneriffa (lite sent, men iallafall)

Torsdag:

Idag ville solen gömma sig lite. Vi stannade iallafall vid poolen. Sen vid 12-tiden någe kom en buss och hämtade oss. Åkte till Las Americas för att åka på Delfin safari med Royal Delfin. Jag blev sjösjuk men lyckades låta bli att spy. 4,5 h var vi ute på havet och då såg vi grindvalar, flasknosdelfiner, stannade vid Los Gigantes, badade och åt lunch.
På kvällen stannande vi på hotellet. Köpte med pizza :)

Fredag:

Sol igen :D Gick till stranden denna dag och tog med oss Betty. Vi var modiga och lämande våra väskor på stranden medan vi badade. Blev uppätna av en våg. Jag såg att den kom så jag hann hålla för näsan men Becks fick en riktig kallsup. Usch.
Åt faktiskt McDonalds till lunch som vi tog med oss till stranden och satt. Så skönt att bara sitta där och njuta (saknart!)

Eftersom att det var fredag var vi astaggade på party. Drack några Smirnoff ice hemma på hotellet och sen tog vi faktiskt taxi in till stan. Åt salt och bläck(snusk)fisk till middag på Sal Negra. Drinkade och vattenpipade på Habibi (mysigt) och sen gick vi till det där S-någe S-någe stället och fortsatte med drinkandet. Sen begav vi oss ut på krogjakt. Gick dock inge bra och till slut vid 02 gav vi upp rätt besvikna och arga på de fulla spanjorerna.

Lördag och Söndag:

Sista dagen i paradiset. Vi stannade vid poolen. Sola, bada, åt lunch, halvsov på solstolarna och flyttade dem efter solen så länge det gick, typ. Spelade minigolf på världens tråkigaste minigolfbana. Duschade och tog det lungt. Sen gick vi till hotellresturangen och åt paella. Spelade biljard. Flummade. Packade. Sov några timmar tills klockan ringde vid halv 04 kanske (kmr inte ihåg). 1 h senare kom iaf bussen och hämtade upp oss. Väntade på flyget. Köpte på Taxfreen. Flög hem. Var ledsna. Slut på semestern :(