Såg Control igår och Valentine´s day idag

 

Igår kväll visade de Control på SVT2. En film om Ian Curtis, sångare i Joy Division. 2 h om hur han mötte kärleken, började i bandet och begick självmord 23 år gammal. Rätt dålig trailer för man får se verkligen allt. Men filmen var bra. Verkligen. Bra musik också så klart. Att den var svartvit störde mig lite i början men det är ju bara en vane sak.




  

Valentine´s day såg jag förut ikväll på bio med Sandra. Som man kan se, massa kändisar. Taylor Lautner är ju med också, inte så mycket dock. Skrattade lite när han sa att han inte gillade att ta av sig tröjan inför folk. Hehe. Ps: Lisa! Han fyllde 18 år igår ;) Den som jag dreglade över var Ashton Kutcher :)
Metro hade sågat filmen, den fick bara 1 plupp av 5. Snålt. Av mig för den faktiskt 3,5-4 av 5. Tyckte alltså att den var bra. Tjejfilm, ja. Men den var faktiskt rolig. Sandra tyckte den var asbra. Men hon är också en riktig sucker för sånna filmer.



                          Jag rekommenderar alltså båda filmerna ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, Control var en av de bästa filmerna jag såg på hela förra året!!!

2010-02-25 @ 04:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback