Så fint med lite sol för en gångs skull

Indigo hade så klart fullt igår när vi kom. Rebecka hade försökt under hela dagen med att ringa och boka bord men de vägrade att svara. Till slut blev det Efesos iallafall. Var gott det med. Ida har blivit stor nu :) Hon har ju bara typ 3 veckor kvar. Så spännande! :)

Efter Efesos gick vi (alla utom Kiina) till Lilla Örebro och tog oss en drink (Ida alkoholfritt så klart). Bartendern var visst på dåligt humör och blev jättesur när inte Sanna tyckte om sitt vin. Hon fick iaf en nytt. Jag spillde ut halva min drink 2 ggr. Inte riktigt, men jävlar vad jag spillde. Lite pinsamt.

Idag har jag ont i huvudet och allmänt trött. Är inte baksmälla, men irriterande som fan. Tittade iallafall på Melodifestivalen imorse. Jävlar vilken tönt Dolph Lundgren är. Jag hade egentligen inte någon lust att ens nämna honom här. Men usch säger jag bara! Ola blev sjukt glad när han gick vidare. Lite väl överdrivet kanske. Måste också bara säga: Så söt Salem Al Fakir var. Haha. Han var ju supersöt när han satt där och spela och var så himla glad hela tiden.


Nu är jag hungrig så jag ska nog ta och äta lite tomatsoppa.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Louise A

Åh jag tycker också Salem al fakir var söt! Han verkar så gullig och snäll. Tanterna på jobbet satt och tittade i lördags när jag kom dit så jag frågade vem som hade gått vidare. "Salem al fakir gick direkt till globen" sa en tant. "Gjorde han? Vad kul, han är så himla gullig" sa jag. "Det är väl ingen tävling i utseende heller?!" kontrade tanten irriterat, haha.

2010-02-09 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback