Ledig fredag = gymma, sola och shoppa

Anledningen till min bloggtorka har varit att jag har jobbat mån-tors och var väldigt trött när jag kommit hem att jag inte ens har satt på datorn. Dessutom har det inte funnits någe kul att skriva. Men igår var jag iallafall ledig och det ska jag fortsätta att vara hela helgen :D

Var med Lisa och Anna till Nautilus och gymmade igår. Ja, jag har träningsvärk idag! Tanken var att vi skulle sola och simma också, men bassängen var stängd pga någe filter fel, men solning blev det iaf. Skönt :)
Efter dusch och fixning åkte vi ut till Marieberg, åt lunch och shoppade. Gjorde av med en massa pengar, inge bra alls. Som tur var fick jag träna gratis ;)
Köpte en jättefin ring på Glitter (som jag glömt att ta kort på), på H&M köpte jag en kofta, 2 par leggings och ett paraply. Blev även shopping på gina tricot och där köpte jag en kjol och en tunika. 

                          

Vi var en sväng till Skopunkten också, men jag köpte faktiskt inga skor. Det var nog bra. Anna gjorde dock :) Blomsterladet var vi också till och jag hade för mig att de skulle ha mer blommor än vad de hade, blev lite besviken, men köpte iallafall en murgröna (som Lisa och Anna också gjorde sen), en kruka och lite tulpaner. Så nu har jag äntligen bytt ut min julstjärna mot lite mer passande blommor :)

                    
  

Tanken var att jag skulle med Sanna och dricka ett glas vin på kvällen, men jag var trött och hungrig när jag kom hem så jag var astråkigt och bangade. Förlåt Sanna. Var istället hemma och tittade faktiskt på Let´s dance och sen Solsidan.


XOXO


PS: Ett stort GRATTIS till Ida och Martin som äntligen har fått träffa sin lilla Miranda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback