Kategorier och tvättid

Nu har jag börjat med kategorier. Har dock funderingar på om jag ska göra om Film och TV. OTH och gg kanske ska ha en egen kategori, men det orkar jag inte med nu. Skriver iofs inte så mkt om dem längre. Vilket kan bero på att det sällan händer någe i OTH och att gg har uppehåll.

Jag har tvätttid nu. Gud så kul! Men jo det behövdes tvättas, var antingen det eller att åka till stan och köpa nya underkläder.

Fick sätta en nål idag på jobbet, blev inge bra sist jag skulle göra det för patienten som vi sett ut till mitt offer var misstänkt magsjuk så han fick inte komma. Men idag kom han iaf. Kändes lite konstigt att sticka med nålögat nedåt, för det ska man visst göra med de vassa nålarna. Jag hamna iallafall rätt och det var ett bra tryck i fisteln o nålen så jag är nöjd :) Sen drog jag nålarna på en annan och då spillde jag inge blod alls ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback