Datajournalutbildning

Idag har jag varit på datajournalutbildning med jobbet. Var 8-16, men jag gick vid halv 15 för att det fanns liksom inge mer att träna på. Kändes rätt lätt när man satt där och klickade men sen kommer det nog att bli massa problem sen när man väl börjar med det.

Självklart var det folk som inte fattade någe under utbildningen, så det var ett himla tjaffs hit och dit. Rätt irriterande, satt och läste lite serier som Storgatan 20 och Nemi isället. Men jo det blev rätt långtråkigt. Sen kommer man ju ändå inte komma ihåg hur man gjorde när det väl blir dags 23:e mars.

Iallafall. Fredag idag, men jag ska jobba imorgon :( Ska iaf på bio med Becks. Vi ska se The Wolfman. Tror inte att den är superbra, men kan ha fel ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha jaa :) Du, vi ses imorn.. Myyyyysigt!

Postat av: Louise

Guuud vad jag längtar till datajournalen!

2010-02-25 @ 04:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback