Baby shower och Alla hjärtans dag

Igår var jag med Kiina, Rebecka och Sanna till Idas kompis Sofie där vi hade en överrasknings-Baby shower för Ida. Var 2 till kompisar till Ida med. Skulle varit fler men de blev dessvärre magsjuka. Ida blev iallafall överraskad och glad så det var lyckat :) Åt tacos, men blev inte så långdragna för Sofie hade 2 katter och en liten lägenhet, men de andra skulle också åka så jag slapp skämmas över att gå först.

   
       


Idag är det visst Alla hjärtans dag. Är tur att det inte är så stort som det var på filmen Valentine´s day, för jag typ hatar denna dag. Är liksom uppgjort så att alla som inte har en andra halva (också ett skituttryck, som om man inte kan vara hel i sig själv!) ska sitta hemma och vara deppiga. Dagen är som ett stort slag under bältet som säger: Du är inte bra nog för att någon annan ska tycka om dig! Så känner iaf jag inför denna underbara dag. Helt själv har jag iallafall inte varit. Mamma, mormor och morfar har varit här och fikat. Men så har det varit sol idag och då kan jag inte vara depp :)

         


      Vill iallafall säga Grattis på Alla hjärtans dag till mina vänner!

XOXO


PS: Blev Eric Saade och Andreas Johnson som gick vidare till Globen från Melodifestivalen i lördags. Inte helt otippat kanske. Jag tyckte att sista låten var rätt bra och borde ha gått till final eller andra chansen.


Kommentarer
Postat av: Segersten

Jag tycker om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback