Snöoväder i Vällingby

 


   

 




Idag vare inge vackert väder ute. Snö och blåst. Usch. Vi hade som tur var bara planerat att stanna i Vällingby idag och tur var väl det. Hoppas verkligen inte att det blir så mycket mera snö för då kanske vi inte kommer hem. Skulle vara lite jobbigt eftersom jag ska jobba kl.12 imorgon. 

Vi pallra oss iallafall ut i ovädret och köpte det sista som vi tyckte att vi behövde. För min del blev det en blus , halsduk, vantar (eftersom min gick sönder här) och lite smycken. Vi var även inn till Intersport där Mats jobbar och då köpte jag en rosa dress, skitskön som jag ska ha och mysa i i min kalla lägenhet. Rabatt fick man ju så klart också eftersom Mats köpte ut den åt mig. Bra :) 
Så nu för jag väl vara nöjd med shopping till iaf i februari. Måste börja spara lite pengar nu.

XOXO 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback