Möte, kalas och andra advent

Det var helgen det. Eftersom jag jobbade hela fredagen så blev det inte så mycket helg av det, men guuud så skönt det är att vara ledig idag :D Sen var jag ju ledig lördag och söndag också. I lördags var det Oriflame möte hemma hos mormor. Julmöte, så vi fick julklapp och julbord. Omeletten och syltan är det godaste :) Syltan ska ätas på knäckemacka men utan rödbetor. Mormor gör egen alltså, färdigköpta tycker jag inte om.

Efter mötet blev det hem för att bara byta om innan farmor o farfar kom och hämtade mig. Vi åkte hem till min kusin Bea som fyllde 16 år. 16 år! Sinnessjukt, hon är ju max 9 år. Blev iallafall bjudna på god mat där med. Deras hundar (hanarna) hade blivit kasterade. Stackarna. De hade så ont så det var jättesynd om dem. Robin lukta så himla äckligt och visste inte var han skulle ta ivägen. Så då hade jag inte hjärta att mota undan honom när han la sig på mig. Straffet kom sen när jag började nysa och blev tungandad. De ska vara allergivänliga, jovisst..

            
                
     


Hem till Marcus för att sova efter kalaset. Sen hade vi mysdag på söndan då det var andra advent (som alla vet). Hämtade upp Sandra på vägen hem till mig för vi skulle beställa lite julklappar. Köpte även med oss mat hem från Grekiska kolgrillsbaren. Skönt att inte behöva laga mat på en hel helg :)

Jobb igår, ledig idag :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback