Fan va snäll man är!

Bästaste Marcus skjussade mig till jobbet imorse, efter en varm och trång natt för Marcus systers hund Tazza skulle prompt ligga brevid oss i sängen. Marcus har 120 säng. Så trångt, men lite mysigt också, hehe. Iallafall... Jag kom till jobbet i tron om att jag äntligen skulle få ta helg kl.16, men icke. En på jobbet hade fått kräksjukan och ringde och sjukanmälde sig. Chefen kom och frågade om jag var upptagen ikväll och kände att jag inte kunde ljuga eller säga nej. Men jag fick en bra deal. Beordat byte (= en extra slant) och så fick jag ledig på tisdag istället. Så nu när det är gjort känns det skönt. För nu är jag ledig i 2 dagar, jobbar en kväll och sen är jag ledig i 2 dagar igen :)

Nu försöker jag komma ner i varv och tittar på Idol.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback