Ännu en dag med shopping

Gick upp tidigare idag men vi kom inte iväg så himla tidigt som vi tänkt eftersom vi var lite sega. Tog T-banan till Odenplan först för att vi hade blivit tillsagda att det skulle finnas ett spel på Akademibokhandeln där som vi ville ha. Men det stod tydligen fel i databasen för det fanns inte. Om inte nån hade gömt det under nån bok någonstans.
Vidare med T-banan in till City och Sergels torg. Blev en del shopping och nu är jag äntligen klar med alla julklappar förutom till Sandra, eftersom det är lite svårt att köpa till henne när hon är med hela tiden. Hittade ett par skor jag som dumt nog bara skulle ha köpt istället för att visa henne dem så hon kunde köpta dem själv. Stupid!

Det jag har köpt till mig själv idag är en klänning, tröja, örhängen, tofflor, kofta och underkläder. Lite smått o gott. På tal om gott så åt vi lunch på MAX.

Nu blire lite bilder och sen kommer det väl en uppdatering imorgon.
XOXO


   
     
             
         
         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Spelat vi var ute efter finna i Örebro på Åhléns å det va hälften så dyrt ;) Haha, var dock inte samma som vi köpte.. Puss

2010-12-21 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback