The Sorcerer´s Apprentice


Så här sliten är jag nuförtiden. Astrött och ont i hela huvudet. De halsonda har spridit sig till öronen så jag går runt med ett konstant lock och tryck över öronen vilket i sin tur gör att jag hör susande ljud och inte mig själv. Har svårt att höra på telefon och patienter som mumlar också. Trycket leder också till att jag har fått en huvudvärk som inte låter sin lindras med paracetamol. Men den braiga nyheten är att jag vet varför jag har halsont. Det bor nämligen så trevliga Strephtisar i min hals. Så idag fick jag penicillin utskriven, tack och lov!

Men trots allt jobbar jag och sliter. Idag efter jobbet var jag t.o.m. till stan och gjorde av med lite pengar. Hade tur i oturen för jag köpte en tröja med krimskrams på varav en kedja ramlade av. Sista tröjan i min storlek resulterade i 50 % rabatt. Och det bästa är att det knappt syns att det fattas en kejda samt att det verkar vara enkelt att sy fast den igen. Lite mindre kul var att hon drog tröjan två gånger så fick återvända till H&M och få pengar tillbaka.


       

Detta köpte jag plus 2 st leggings (svarta och demin). Får se om jag behåller allt.


Jag har även varit på bio idag. Första gången jag går på bio helt själv. Helt själv var jag ju inte att se filmen så klart ;) Så det var en liten upplevelse. Var rätt skönt att bara vara. dessvärre höll jag på att somna i reklamen. Hm.. Såg iallafall The Sorcerer´s Apprentice. Ja vad ska man säga 3 av 5 i betyg eller någe. Var rätt bra men inge jag vill se igen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Skorna!!! Skitsnygga! Är det kilklack och fanns de i svart?

2010-08-04 @ 07:25:46
Postat av: Annica

JAG SÄGER DETSAMMA VART HAR DU KÖPT SKORNA :D

Postat av: Madde

Ja det är kilklack. Tror de fanns i svart men är ej hundra. Fanns inte så många kvar. De är från H&M ;) 99:-

2010-08-04 @ 21:13:46
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback