Sonisphere

Va?! Tänker väl ni nu när jag skriver redan innan det är slut. Men... Det var galet mycket regn, har nog aldrig varit ute när det regnat så mkt förut. Och det är inget jag vill göra om. Det har inte riktigt gått som jag tänkte idag. Först tänkte jag bara yes och det fanns t.o.m ett bra tåg. Men... Tåget hade fel på en vagn och kunde inte köra så fort. Det tog 3 h att åka. Suck. Väl framme börjar det regna. Men var inte så asmkt. Hittade lätt till festivalområdet och började ringa Lisa. Men telefonerna (läs: nätet) funka inte så det tog 45 min innan vi hitta varandra. Då hade även regnet eskalerat. Hittade Dennis och Viktor lagom till Iggy och då bröt helvetet ut! Om vi tyckte att det regna mkt vare ingenting mot vad vi hade att vänta oss. Jag tänkte ändå ge det en chans men under Alice Cooper (som jag även kände att jag blev ganska trött på, de var alldeles för våldsamma) var jag tvungen att bestämma mig för att hälsan var viktigare. Stå och hacka tänder i spöregn och lera när man redan är sjuk är ingen bra ide. Dessutom såg jag för det mesta ingenting och hör kasst gör jag ju redan dessutom. Men jag klagar inte. Det var en kul grej och jag hade nog trots allt ångrat mig om jag inte åkt dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback