Nya skor :D

Jag for upp till stan igår innan jobbet igår för att få mina papper stämplade av notarius publicus men de hade visst semesterstängt. Lite irriterande att det inte stod på hemsidan. Så där stod jag och hade drygt 1 h till godo innan jag var tvungen att åka till jobbet. Orkade inte åka hem så jag gick till Finrummet och kika. De har ju alltid fina saker men hittade inget speciellt. Köpte iaf 2 téer, ett grönt och ett med honung. Lukta så gott så. Tänkte att hounugste kan vara bra för halsen också.
Sen hade jag ändå massa tid kvar så jag gick till Åhléns. Och där mina vänner gjorde jag fina fynd. Köpte en väska för halva reapriset. Kanske onödigt köp men den var så fin :) Sen satt jag och provade ett par svarta boots som var rätt snygga, men sen fångar mina ögon något brun. Och där stod de mina nya skor. Jag blev kär direkt och var tvungen att köpa dem trots att jag kanske inte behöver dem och de kostade 500 kr.


     


Nu måste jag bara köpa något så jag kan utföra skovård på dem. Vill ju inte att de ska bli förstörda på en gång nu när regnet kommer och härjar.

Imorgon jobbar jag dag sen äre 2 hela dagar ledigt. Gud vad jag längtar till kl.16.15 imorgon (planerar att vara hemma då). Har ju jobbat sen i söndags trots halssjuka och öroninflammation.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Louise

GALET snygga!!!!!!!!!

2010-08-07 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback