Nu har jag klippt mig igen. Behövde inte betala något. Asbra.

         


Vaknade innan klockan ringde imorse och kände mig rätt pigg. Skönt. Åt en torftlig frukost och tog sen bussen till Fåfäng för att klippa mig ännu kortare. Nu är jag supernöjd :D Lyckades inte ta en bild bakifrån. Åsa ville inte ha betalt så det kändes lite konstigt när man gick utan att betala någe. Men skönt för jag behövde mina pengar till min shopping jag gjorde efteråt. Köpte ett par snygga stövletter på DinSko och sen 2 par byxor, en klänning, en blus och en poncho på H&M. Fattig nu!

Mötte upp Becks på stan och vi åt en lunch på BaraVara. Lax och avokado sallad. Supergott!
Letade också efter en fin tröja till Andreas som fyllde i veckan. Hittade en asnygg men det fanns inte i hans storlek men den var ny så de trodde att de kanske kunde få in flera i veckan. Så ska dit nästa vecka igen och håller då tummarna. är jag kände mig klar på stan promenerade jag hem. Fint väder så det var skönt.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback