New York New York New York New York New York New York



Gissa vem som har lyckan att spendera 8 höstdagar i New York!? Jo jag så klart ;D Ska åka med Johanna, Nasim, Lina, Camilla och Anna från jobbet i mitten på oktober. Bestämde att jag skulle följa med i förrgår och igårkväll bokade Lina flyg och hotell. Yes! Har kanske inte riktigt fattat än, har inte ens tänkt tanken på att jag skulle åka dit nån gång i mitt liv. Kommer bli awesome :D 6529 kr per person för både hotell mitt i city och flyg tur och retur. Ganska lagom pris.


Idag har jag varit på Mariberg med Lisa :) Köpte det sista jag ska köpa nu innan New York (bortsett från mat då). Köpte en Triss lott på ICA Parkhallen. Kan inte minnas när jag gjorde det senast och jag gick faktist + 50 kr. Vann 75 kr och så kostade lotten 25 kr då. Härligt.


Nu har Livet på BB börjat. Ska ses.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Segersten

FY vad avundsjuk jag blir, jag vill också åka dit.

Postat av: Em

fyfan så greeeeejt, det blir nog din livs resa =)

2010-08-26 @ 07:01:45
Postat av: Paula

Hoppas ni får trevligt!! Kram, Paula

2010-08-27 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback