Mormor 73 år

Idag fyller min älskade mormor 73 år och därför var jag hemma hos henne och morfar på lite kalas idag. Bjuds alltid på lika god mat. Hemmagjord smörgåstårta och skaldjur och lax. Grillad kyckling och klyftpotatis. Kräftor till efterrätt ;)
Mormor blev jätteglad för sina presenter, vilket var tur för vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa.
Efter mat och prat spelade vi kort. Rommé. Efter att mamma och Sandra åkt hem spelade vi 2 spel till och sista spelet fick jag äntligen vinna på :D 


    
   
        
        
        


Självklart är jag pigg nu när klockan börjar bli sent och jag börjar jobba 07 imorgon. Kollar på Blade Trinity och ska väl lägga mig ner och kolla så jag förhoppningsvis kan somna.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Åh så fin du blev i din nya frisyr..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback