Torsdag

  • Jag har gått med i gruppen "Alla vi som hatar de nya busslinjerna i Örebro" eller vad den nu hette för jag är fortfarande rätt irriterad på dem. Får tacka Jossan för tipset ;)
  • Jag är även irriterad på Megabus eftersom de har dragit pengar men jag har inte fått någon reservation. Banken kan inte stoppa köpet, får vänta tills den 15:e och se om pengarna kommer tillbaka eller inte. Jag kanske är lite seg men jag fattar aldrig hur man ringer med +44, blir bara fel. Det braiga är iaf att jag fick snabbt svar på mitt mail jag skickade till dem. Får se om det kan fixa sig.
  • Vad äre för fel på Våra bästa år´s karaktärerna? Ingen är tillsammans med den de vill vara? Puckon, haha. Sen är de astaggade på att skaffa barn hela tiden.
  • Börjar jobba snart.
  • Ikväll blire bio, men Sanna var visst sjuk :(

 

Update: Megabus har lovat att de ska stoppa köpet nu iaf, så får jag testa igen och beställa biljetterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback