Min härliga födelsedag

Har inte så mkt att säga förutom att jag är väldigt ledsen och besviken över att den där dumma vulkanen i Island förstörde för mig, Rebecka och Julia. Vi kom så klart inte iväg med vårat flyg. Hade kollat på Ryanairs hemsida innan vi åkte till tåget och då stod det att det skulle gå, men sen fick vi veta att det hade blivit ändrat. satt då redan på tåget och vi åkte till flygplatsen. Jovisst vare så. Inge nya flyg ikväll, ev. imorgon men förmodligen inte. Blev ju inge bra. Så nu är vi hemma igen. Deppiga. Men jag vill verkligen inte vara ledsen och deppig på min födelsedag så jag går runt och smilar för att försöka lura hjärnan. Blri Clash of the Titans i 3D ikväll istället.


    

          En arg och besviken Rebcka på bussen hem från Västerås.



XOXO

 

PS: Fick nu kl.17 sms från Ryanair att vårt flight has been cancalled. Bara några timmar sent (Skulle ha lyft kl.14.30).


Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS MIN FINA VÄN!!



VULKANJÄVEL!! Jag har gråtit 2 ggr på jobbet idag.. ;( Längtade så tills ikväll! Nu blir det deah by tequila! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback