Lördag och Söndag

Ja det var väl inte så superkul hemma hos min moster igår. Vilgot var förkyld och ville inte riktigt acceptera mig. Tog kanske en timme innan jag kunde vara själv med honom. Vi tog iallafall en promenad upp på stan. Köpte den där klänningen jag ville ha förut som var slut. Men hann inte prova och sen när jag gjorde det visade det sig att det verkligen såg ut som ett tält. Inte snyggt alls! Så den åker tillbaka.
Efter stan sov Vilgot som en stock i nästan 2 h. Stackarn var astrött. Jag och Lena fixade med dukningen och maten under tiden.
Vid 18-tiden kom de flesta (Jossan: Lasse kom inte). Då blev det genast mera gråt och Lena blev irriterad som fan och klagade en massa. Jag blev så klart också irriterad, spec på Lena eftersom det var hennes idé att vi skulle vara hemma hos henne när Vilgot var där. Men det var bara att försöka hålla en god min. Jag fick fina presenter, vi åt mat och sen efterrätt, sen for alla hem. Lika bra. Missförstå mig inte, älskar så klart Vilgot även fast han är en riktig gnällspik, men det blir bara för mkt när min moster är som hon är, speciellt när hon och mamma snackar skit om varandra samt att man vet att de inte är direkt bästa vänner.

   


Idag har jag jobbat extra. Kändes verkligen att det var ett extra pass, har varit helt slut och seg i huvudet hela dagen. Tror t ex fortfarande att det är måndag. Dagen gick iallafall rätt fort, och tur var väl det.
Nu slötittar jag på TV:n och tvättar. Hade visst bara stringtroser kvar och det är inget jag använder längre, så då vare dags för tvätt.

Ja vad ska jag mer säga? Mensvärk upp över öronen har jag också. Jag som nästan hade vågat hopppats på att skiten hade vänt nu, men ack så jag bedrog mig :(


XOXO

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Tack så mycket :) Det känns jättekul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback